- 9 Жов 2024
- 748
Сімейні організації - це ігрове об'єднання, створене для RP-взаємодії між учасниками. Його мета — спільна участь у подіях, розвитку внутрішньої структури, боротьбі за контроль над територіями та інших активностях у межах RP. Такі групи не мають статусу офіційних фракцій, але повинні дотримуватись встановлених сервером правил і норм поведінки в RP-середовищі.
1. Основні положення
1.1. На учасників сімей поширюються ті самі правила, що й на звичайних гравців.
1.2. Забороняється створювати сім’ї, у назві чи тезі яких присутні нецензурні вислови, елементи нацизму, расизму, сексизму, заборонена лексика або реклама інших проєктів. | Примусова зміна назви / Видалення сімейної організації
1.3. Забороняється створювати сім’ї з назвами, які схожі на вже існуючі або раніше створені. | Примусова зміна назви / Видалення сімейної організації
1.4. Забороняється створювати сім’ї з назвами, які нагадують або повторюють назви мафій чи банд. | Примусова зміна назви / Видалення сімейної організації
1.5. Забороняється створювати сімейні організації, що відтворюють реальні радикальні, нацистські, терористичні або політичні об’єднання. | Ban 7-15 днів + видалення сімейної організації.
1.6. Забороняється використовувати склад фракцій для будь-яких цілей сімейних організацій. | Вилучення майна + WARN / Ban 1-7 днів
1.7. Забороняється трансфер складу на будь-які події, у тому числі на війну за контроль територій. | WARN / Ban 1-3 днів.
1.8. Забороняється розв’язувати конфлікти між організаціями з ООС причини. | Ban 1-7 днів.
1.9. Сімейна організація може бути видалена за рішенням керівничого складу адміністрації у разі системних порушень правил.
1.10. Сімейна організація може захоплювати території, брати участь в івентах (якщо це не суперечить правилам), проводити власні заходи та вступати в IC конфлікти в межах RP.
1.11. Сімейним організаціям дозволяється мати лише один IC-союз.Виняток: забороняється переносити конфлікти з IC в OOC
1.12. Кожна сімейна організація може мати власну ієрархію, внутрішні правила, ранги, систему покарань та кодекс, але все це не повинно суперечити загальним правилам сервера або проєкту.Примітка: забороняється укладати союзи в межах OOC-івентів та під час війн за території.
1.13. Лідер сімейної організації несе відповідальність за поведінку учасників, проведення внутрішніх заходів та підтримку зв’язку з адміністрацією.
1.14. Сімейний стиль (дрес-код, одяг, транспорт тощо) визначається основним кольором, обраним під час створення або редагування сім’ї. | Demorgan 30-60 хвилин.
1.15. Якщо гравець належить до фракції та сімейної організації, колір під час кримінальних дій визначається типом цих дій - фракційними або сімейними.
1.16. Респавн сім’ї відбувається у домі, оформленому на сімейну організацію.Пояснення: якщо гравець входить до фракції The Families та сім’ї з основним рожевим кольором, то під час кримінальних дій у складі фракції він має дотримуватися зеленого дрес-коду The Families. Якщо ж злочинні дії здійснюються виключно в межах сім’ї, колір має бути рожевим.
1.17. Державні організації мають право зробити рейд на сімейний маєток (респавн), за наявності вагомих доказів, і навіть схваленого документа адміністрацією серверу та урядом.
1.18. Заборонено мати одного персонажа в одній сім’ї, а іншого - в іншій на одному обліковому записі. | Demorgan 60-120 хвилин / WARN
2. Контроль території
2.1. Заборонено ініціювати атаку на сімейну організацію з 02:00 до 07:00. | Відкат квадрату та мороз фракції з 1 до 5 днів.
2.2. Заборонене будь-яке використання багоюзу. | Demorgan 30-60 хвилин / WARN / Ban 5-14 днів / HardBan 1-7 днів.
2.3. У разі грубих порушень головний куратор має право змінити результат війни сімей, а також передати або повернути квадрат без пояснення причин.
2.4. Учасники війни сімей зобов’язані дотримуватись дрес-коду своєї сім’ї. | Demorgan 30-90 хвилин.
2.5. Забороняється використовувати важкі бронежилети (100%) | Demorgan 60-90 хвилин / Ban 1-2 дня.Виняток: у разі збігу кольорів у сімейних організацій дозволяється змінювати дрес-код на війну сімей для розрізнення союзників і противників
2.6. Забороняється перебувати в AFK-режимі під час проведення заходу. | Demorgan 30-60 хвилин / WARN
2.7. Будь-який адміністратор має право запросити відеозапис з війни сімей від конкретних гравців протягом 48 годин. Якщо гравець не надає запис протягом 24 годин, вважається, що запис не вівся.
2.8. Заборонені будь-які перешкоди, використання вразливостей, абузів чи подібних дій під час війни сімей. | Скидання всіх захоплених територій / Видалення сімейної організації / HardBan 5-15 днів.Примітка: запит на відеозапис від гравців має бути зроблений не пізніше ніж через 12 годин після завершення війни сімей
2.9. Забороняється брати участь у війні сімей разом із союзною сімейною організацією. | Скасування територій / Мороз сім'ям на 7 днів
2.10. Під час заходу забороняється займати важкодоступні місця, що дають несправедливу перевагу. | Demorgan 30-90 хвилин / WARN / Ban 1-7 днів.
2.11. Заборонено використовувати зброю з калібром, який не був вказаний під час забиву території. | WARN гравцю та мороз сім'ї від 7 до 30 днів.До прикладу: тунелі, метро та подібні місця; підвищення, на які неможливо піднятися без додаткової допомоги або сторонніх об’єктів.
2.12. Гравець допускається до війни сімей тільки після 12 годин у складі сім’ї з моменту вступу. | WARN гравцю та мороз сім'ї від 7 до 30 днів / Ban 7-15 днів / HardBan 1-5 днів.
2.13. Учасникам війни сімей заборонено використовувати будь які анімації під час битви за територію. | Demorgan 60-120 хвилин.
2.14. Заборонено нанесення шкоди гравцю кулаками. | Demorgan 90-120 хвилин / WARN.Виняток: дозволено використання анімації "Свист"
2.15. Заборонено використовувати Heavy Sniper та Sniper Rifle. | WARN + відкат території / Мороз сім'ї 7-15 днів.Примітка: порушення фіксується після другого удару