- 2 Кві 2025
- 50
1. Нікнейм теха: Vladyslav Bakhtin (дискорд mrx_darks)
2. Особистий нікнейм (Discord): N T G L T Y (ntglty)
3. Суть скарги: Я вже мав неприємний досвід з цим «хелпером» (тиць) попереднього разу, тоді головний куратор Buffalo відповів що провів роботу з ним і попросив віднестися з розумінням бо людина перший день
І сьогодні я маю схожу ситуацію, минулого разі він закрив тікет просто тому що захотів, а сьогодні просто відповів що не володіє інформацією і закрив моє питання в діскорді
в цій ситуації я думаю найкращим варіантом було б спочатку представитись як всі інші адміністратори, приклад
після цього відкинути це питання старшим адміністраторам і відповісти уже відштовхуючись від відповіді старшого складу типу «не планується» або ж «планується в майбутньому. Також я замітив некомпетентність цього хелпера в сусідньому питанні
хелпер не може собі дозволити відповіді по типу «якщо я не помиляюсь» а повинен перевірити і тоді дати чітку відповідь і направити на форум для складання скарги. Хелпер це людина яка має допомагати а не дозволяти собі такі своєрідні дії.
4. Доказ: (скриншот/відео): Для того щоб зберегти послідовність всі скріншоти додані в 3 пункті
5. Дата походження: 9 квітня 2025 (Спочатку додав скаргу не в той розділ, вибачте)
Посилання на попередню скаргу - тиць
Посилання на моє питання в діскорді - тиць
Посилання на сусіднє питання на яке я зсилався в своїй скарзі - тиць
Якщо попереднього разу можна було зсилатись на те що людина без досвіду бо перший день, то цього разу на це зсилатись уже не можливо(Виключно моя суб'єктивна думка)
2. Особистий нікнейм (Discord): N T G L T Y (ntglty)
3. Суть скарги: Я вже мав неприємний досвід з цим «хелпером» (тиць) попереднього разу, тоді головний куратор Buffalo відповів що провів роботу з ним і попросив віднестися з розумінням бо людина перший день
І сьогодні я маю схожу ситуацію, минулого разі він закрив тікет просто тому що захотів, а сьогодні просто відповів що не володіє інформацією і закрив моє питання в діскорді
в цій ситуації я думаю найкращим варіантом було б спочатку представитись як всі інші адміністратори, приклад
після цього відкинути це питання старшим адміністраторам і відповісти уже відштовхуючись від відповіді старшого складу типу «не планується» або ж «планується в майбутньому. Також я замітив некомпетентність цього хелпера в сусідньому питанні
хелпер не може собі дозволити відповіді по типу «якщо я не помиляюсь» а повинен перевірити і тоді дати чітку відповідь і направити на форум для складання скарги. Хелпер це людина яка має допомагати а не дозволяти собі такі своєрідні дії.
4. Доказ: (скриншот/відео): Для того щоб зберегти послідовність всі скріншоти додані в 3 пункті
5. Дата походження: 9 квітня 2025 (Спочатку додав скаргу не в той розділ, вибачте)
Посилання на попередню скаргу - тиць
Посилання на моє питання в діскорді - тиць
Посилання на сусіднє питання на яке я зсилався в своїй скарзі - тиць
Якщо попереднього разу можна було зсилатись на те що людина без досвіду бо перший день, то цього разу на це зсилатись уже не можливо(Виключно моя суб'єктивна думка)