- 29 Вер 2024
- 619
Розглядаються скарги, які оформлені належним чином згідно з зазначеними правилами створенням теми та за наявності відповідних доказів.
В залежності від суті звернення, ви маєте створити тему скарги суворо за формою.
У змісті теми забороняється:
- Порушення правил форуму UKRAINE GTA 5 https://forum.ukraine-gta5.com.ua/index.php?threads/ukraine-gta-5-Правила-форуму.78/;
- Звернення не за темою розділу. Технічна підтримка не є ігровою адміністрацією, не є розробниками гри, а окремий відділ, який не впливає на ігрові Role Play процеси;
- Формувати тему від імені третьої особи. Скарга має бути залишена лише від вашого імені та з вашими доказами.
а) Скарга на модерацію Discord серверу(-ів) UKRAINE GTA 5.
б) Скарга на оператора(-ів) технічної підтримки UKRAINE GTA 5 в Telegram боті.
в) Скарга на блокування або обмеження можливості спілкуватись в Telegram чаті «UKRAINE GTA 5 Chat»
Примітки:
• Відеофіксації приймаються через youtube.com або imgur.com (якщо відеофайл важить до 200 МБ і менше однієї хвилини саме з imgur.com);
• Відеофіксація як доказ більше 5 хвилин і без проміжок часу де і що відбувається (тайм-код) — відмова у розгляді;
• Скріншоти розглядатимуться виключно через сайт imgur.com або вбудовувати у тему звернення, якщо розмір файлу форум дозволяє;
• Всі види скарг розглядатимуться лише у робочі дні (з понеділку по п'ятницю). Скарги, які були подані з п'ятниці вночі на суботу та у вихідні дні, розглядатимуться лише у будні робочі дні, тобто з понеділку;
• Скарги які мають статус «На розгляді» розглядаються до 72 годин (до 3-х робочих днів) у разі якщо ситуація потребуватиме значно більше звичного часу (протягом 24-48 годин);
• Можливі також затримки розгляду скарг під час святкових подій та інших на це причин, які мають статус «Очікування».
В залежності від суті звернення, ви маєте створити тему скарги суворо за формою.
У змісті теми забороняється:
- Порушення правил форуму UKRAINE GTA 5 https://forum.ukraine-gta5.com.ua/index.php?threads/ukraine-gta-5-Правила-форуму.78/;
- Звернення не за темою розділу. Технічна підтримка не є ігровою адміністрацією, не є розробниками гри, а окремий відділ, який не впливає на ігрові Role Play процеси;
- Формувати тему від імені третьої особи. Скарга має бути залишена лише від вашого імені та з вашими доказами.
а) Скарга на модерацію Discord серверу(-ів) UKRAINE GTA 5.
1. Discord сервер(-и):
2. Ім'я та прізвище модератора (якщо невідомо вкажіть JuniperBot):
3. Ваш особистий нікнейм у Discord:
4. Суть звернення:
5. Докази (скріншоти/відео):
6. Дата видачі покарання
б) Скарга на оператора(-ів) технічної підтримки UKRAINE GTA 5 в Telegram боті.
1. Ваш нікнейм у Telegram і посилання на нього у форматі @нікнейм.
2. Номер тікету (шестизначні цифри формату ХХХХХХ):
3. Ім'я та прізвище оператора:
4. Суть звернення:
5. Докази (скріншоти/відео):
6. Дата порушення/блокування створення звернень:
в) Скарга на блокування або обмеження можливості спілкуватись в Telegram чаті «UKRAINE GTA 5 Chat»
1. Нікнейм Telegram акаунту на момент отримання блокування і посилання на нього у форматі @нікнейм:
2. Суть звернення:
3. Докази (скріншоти/відео):
4. Дата видачі блокування:

• Відеофіксації приймаються через youtube.com або imgur.com (якщо відеофайл важить до 200 МБ і менше однієї хвилини саме з imgur.com);
• Відеофіксація як доказ більше 5 хвилин і без проміжок часу де і що відбувається (тайм-код) — відмова у розгляді;
• Скріншоти розглядатимуться виключно через сайт imgur.com або вбудовувати у тему звернення, якщо розмір файлу форум дозволяє;
• Всі види скарг розглядатимуться лише у робочі дні (з понеділку по п'ятницю). Скарги, які були подані з п'ятниці вночі на суботу та у вихідні дні, розглядатимуться лише у будні робочі дні, тобто з понеділку;
• Скарги які мають статус «На розгляді» розглядаються до 72 годин (до 3-х робочих днів) у разі якщо ситуація потребуватиме значно більше звичного часу (протягом 24-48 годин);
• Можливі також затримки розгляду скарг під час святкових подій та інших на це причин, які мають статус «Очікування».
Останнє редагування модератором: